maandag 25 april 2011

Village 2.0


Rendertje van de scene (ziet er een beetje grauw enzo uit), maarja, dat is t dus. 't Dorp is bijna af, er moeten nog wat bruggetjes gemaakt worden om de platforms met elkaar te verbinden én er moeten (nog best) wat models geoptimaliseerd worden. Voor Inge haar models zijn ivm. de andere models niet echt 'geweldig' geoptimaliseerd, dus t zou prettig zijn als dat zou gaan gebeuren? :p

Alle models zijn nu referenties dus kunnen 'realtime' aangepast worden, ik heb 4 variaties gebruikt (van dezelfde boom, handig voor verschillende textures enzo) en de FBX staat op de dropbox, dus voel je vrij rond te kijken. Hints/tips etc. altijd welkom.

We zitten op dit moment aan de 867.025 triangles, ik hoop dat we met optimalisatie enzo het rond de 200-300k kunnen krijgen.

2 opmerkingen:

  1. We moeten voor de Jungle gaan kijken naar muren (planes) met textures van bijvoorbeeld heel dichtgegroeide boomstammen. Het kost denk te veel tijd en moeite en poly's om al die bomen langs de rand te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de fbx heb ik niet kunnen vinden op de dropbox.

    en over het optimaliseren van models, zou prettig zijn als dat eerder werd aangegeven? :P

    communicatie hey,

    (over welke models gaat het? wat precies? het is dus niet alleen die ene die we al besproken hebben? etc.)

    BeantwoordenVerwijderen